Alle downloads kun je hier vinden.
Wij hebben een aantal email-adressen. Kijk hieronder welke voor jou van toepassing is.
- doc@lemon-group.nl; gebruik dit email-adres als je ons documenten wilt mailen bijvoorbeeld ten behoeve van het opmaken van een arbeidscontract of zzp bemiddelingsovereenkomst + opdracht van werk.
- werkbon@lemon-group.nl; gebruik dit email-adres enkel voor het versturen van jouw ondertekende werkbonnen, facturen en eventuele bonnen van parkeerkosten.
- admin@lemon-group.nl; heb jij vragen over bijvoorbeeld betalingen of openstaande facturen? Gebruik dan het email-adres admin@lemon-group.nl.
Wij doen ons uiterste best vragen binnen 24 uur te beantwoorden. Kan jouw vraag niet zo lang wachten? Bel ons dan tussen 09:00 en 17:00 op 020-810 07 80.
Voor administratieve vragen zijn wij telefonsich bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 op 020 – 810 07 80.
In het geval van vragen over werk kan je ons vanaf 06:00 morgens bellen op ons plan-nummer: 06 12 29 91 23. Mocht er ’s avonds of in het weekend iets dringends zijn en er wordt niet door ons opgenomen, stuur dan een Whatsappje of smsje. Indien noodzakelijk word je zo spoedig mogelijk teruggebeld of krijg je via WhatsApp of sms reactie.
Je dient je telefonisch bij ons ziek te melden op dit telefoonnummer: 06 12 29 91 23. Ziekmeldingen via sms of WhatsApp worden niet geaccepteerd!
Dit is afhankelijk van wat onze klanten van ons en onze vakkrachten eisen. Of het in bezit hebben van een VCA certificaat verplicht is kan zowel klant als project afhankelijk zijn. Dit wordt voorafgaand aan de start van het werk door Lemon beoordeeld en met jou gecommuniceerd. Indien een VCA certificaat verplicht is en jij deze nog niet hebt, kan het dus zijn dat je alsnog op korte termijn je VCA moet halen om bij de betreffende klant of op het betreffende project aan de slag te kunnen. Bij het boeken van het VCA tentamen kunnen wij je uiteraard helpen.
Je salaris van de gewerkte uren van de week ervoor wordt wekelijks op donderdag overgemaakt.
Documenten zoals rittenregistratie, urenstaat en werkbon kun je vinden bij downloads.
Nadat we jouw aanmelding hebben ontvangen, ontvang je binnen 48 uur van ons een arbeidsovereenkomst.
Voor het opmaken van een contract hebben wij o.a de volgende documentatie / informatie nodig van je:
- Kopie ID bewijs (voor- en achterkant). Let op; er mogen geen vingers op het ID bewijs staan
- NAW gegevens
- Mobiel nummer & Email-adres
- Sofinummer
- Geldig VCA certificaat (indien dit verplicht is voor het project waar je aan het werk gaat)
Let op; zonder ondertekende arbeidsovereenkomst wordt geen salaris uitbetaald. De arbeidsovereenkomst ontvang je ter ondertekening per email zodat je via je mobiel, tablet of computer kan tekenen. Digitaal tekenen is snel, makkelijk en wettelijk bindend.
Alle documenten en informatie kan je mailen naar doc@lemon-group.nl. Nadat alle benodigde informatie is ontvangen en verwerkt, kan de arbeidsovereenkomst worden opgemaakt. Binnen 48 uur ontvang je deze per email ter ondertekening.
6 weken na jouw laatst gewerkte dag worden jouw opgebouwde reserveringen standaard uitbetaald. Hier hoef je geen actie voor te ondernemen. Mocht je er toch vragen over hebben, bel ons dan tussen 09:00 en 17:00 op telefoonnummer 020 – 810 07 80.
Facturen mail je naar werkbon@lemon-group.nl in combinatie met de door de klant ondertekende werkbon.
Dit is afhankelijk van de opdrachtgever waarvoor je aan de slag gaat. Als onze opdrachtgever parkeerkosten vergoed, dan dien je deze wekelijks aan ons door te facturen. LET OP: parkeerbonnen of een uitdraai van bijvoorbeeld Parkmobile moeten met de factuur worden meegestuurd. Zonder deze bijlagen worden parkeerkosten niet vergoed.
Wij bemiddelen zzp’ers naar opdrachtgevers in de bouw en afbouw. Dit doen wij op basis van een Bemiddelingsovereenkomst die eenmalig wordt getekend, en Opdrachten van Werk die per project van toepassing zijn.
ZZP’ers dienen de volgende documenten / informatie aan te leveren:
- Kopie ID bewijs (voor- en achterkant)
- Kopie uittreksel Kamer van Koophandel, niet ouder dan 7 maanden
- BTW nummer
- Kopie polis aansprakelijkheidsverzekering
- Kopie VCA-Vol certificaat of het VCA nummer
Zodra wij deze documentatie hebben, kunnen wij jou de benodigde overeenkomsten ter ondertekening per mail toesturen.